|
Grafická reprezentace grafů
Matula, Radek ; Goldefus, Filip (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zobrazovacími algoritmy grafů známých z matematické teorie. Tyto algoritmy řeší problematiku vhodného rozmístění uzlů grafu tak, aby byl výsledný graf co nejvíce přehledný a čitelný člověkem. Hlavním cílem práce bylo také implementovat vlastní zobrazovací algoritmus v aplikaci, která by umožňovala graf editovat. Práce se také zabývá problematikou reprezentace grafů v počítačích.
|
|
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Miloš, Roman ; Masopust, Tomáš (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením domácích úloh pro předmět Algoritmy na téma grafy. Práce se skládá z pěti úloh. První úlohou je vytvoření grafů pomocí matice sousednosti, další je vytvoření grafu pomocí seznamu sousednosti. Třetí úlohou je implementace Jarníkova algoritmu pro hledání minimální kostry. Čtvrtou je implementace Floyd-Warshallova algoritmu pro hledání minimálních cest v grafu, zjištění souvislosti a úplnosti grafu. Pátou úlohou je zjištění diskrétnosti grafu a implementace NP-úplného problému hledání maximální kliky grafu.
|
| |
| |
| |
|
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Miloš, Roman ; Masopust, Tomáš (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením domácích úloh pro předmět Algoritmy na téma grafy. Práce se skládá z pěti úloh. První úlohou je vytvoření grafů pomocí matice sousednosti, další je vytvoření grafu pomocí seznamu sousednosti. Třetí úlohou je implementace Jarníkova algoritmu pro hledání minimální kostry. Čtvrtou je implementace Floyd-Warshallova algoritmu pro hledání minimálních cest v grafu, zjištění souvislosti a úplnosti grafu. Pátou úlohou je zjištění diskrétnosti grafu a implementace NP-úplného problému hledání maximální kliky grafu.
|
|
Grafická reprezentace grafů
Matula, Radek ; Goldefus, Filip (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zobrazovacími algoritmy grafů známých z matematické teorie. Tyto algoritmy řeší problematiku vhodného rozmístění uzlů grafu tak, aby byl výsledný graf co nejvíce přehledný a čitelný člověkem. Hlavním cílem práce bylo také implementovat vlastní zobrazovací algoritmus v aplikaci, která by umožňovala graf editovat. Práce se také zabývá problematikou reprezentace grafů v počítačích.
|